Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės  prekė ir pardavėjas su pirkėju neaptarė jos trūkumų, pirkėjas turi teisę savo pasirinkimu iš pardavėjo reikalauti:
1) Pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke.
2) Sumažinti prekės kainą.
3) Per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus.
4) Atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus trūkumus pašalino vartotojas pats ar trečiųjų asmenų padedamas.
5) Nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

Norėdami grąžinti prekę ir atgauti sumokėtus pinigus, turite mums pateikti raštišką prašymą, kuriame turite nurodyti prekės trūkumus ir reikalavimą grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

Jeigu prekės trūkumai atsirado dėl to, kad pirkėjas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles, tokia prekė nekeičiama ir pinigai negrąžinami. Dėl prekių grąžinimo išlaidų tariamasi individualiai su pirkėju.

Apie prekių grąžinimą prašome mus informuoti per 14 dienų nuo tada, kai įsigyjote prekes.  Pinigai bus grąžinti į Jūsų asmeninę banko sąskaitą nevėliau kaip per 10 darbo dienų.

Turite klausimų?

Klientams atrašome itin greitai! Parašykite mums per klientų aptarnavimo programėlę
puslapio dešinėje arba pasinaudokite el. paštu, esančiu žemiau.

Prekių krepšelyje nėra.